2010. október 29., péntek

SoftMod kártya készítése

Tudtad, hogy a csippeltetés tönkre teheti szeretett PS2 konzolod lézer olvasófejét? Tudtad, hogy 8-12 ezer forintért cserélik ki az olvasófejet? megéri neked hogy szétszedik a konzolt és összeforrasztgatják?
Van erre egy sokkal jobb megoldás, a szoftveres moddolás. Nézzük mi is ez.

Előnyei
- Nem kell szétszedni, nem veszik a garancia! Chippeléskor forrasztgatnak, sérülhet az elektronika.
- 100%-os megbízhatóság.
- Egy memóriakártyára van csupán szükség.
- A forgalomba lévő gépek 99%-val kompatibilis!

Kompatibilitás:
SCPH-3XXX3(R)
SCPH-3XXX4(R)
SCPH-5XXX3
SCPH-5XXX4
SCPH-7XXX3
SCPH-7XXX4
SCPH-90004 (2.30 bios-ig)

A Memóriakártyára egy program kerül, ami beolvassa a dvd-video formátumot nem eredeti dvd-ről is. A program 3,4MB-ot foglal el a kártyán, a fennmaradó szabad terület ugyan úgy használható játékmentésre mit előtte! A program bármikor törölhető, semmiféle maradandó károsodást nem okoz!
Egyetlen hátránya hogy a játékot kiírás előtt meg kell pachelni!
Nagyon egyszerű folyamat, 2 kattintás és 2 másodperc az egész! A patch a játékot dvd-video formátummá alakítja, igy a kártya már el tudja indítani.
Fontos hogy a fájl ISO vagy BIN formátumú legyen!
Az ESR patcher használata elég könnyű, a program felülete is elég
egyszerû csak két gomb található rajta, az egyik a PATCH, ami a kellő
beavatkozást elvégzi és az UNPATCH, ami a folyamatot visszafordítja.
Az ESR patcher PATCH gombjára nyomva felugrik egy „Fájl
megnyitása” ablak, ekkor meg kell keresni a számítógépen tárolt
Playstation 2 játékot, majd a megnyitás gombra kattintani.
A patchelés körülbelül 1 perc alatt elkészül.

Játék kiírása
Szinte bármilyen dvd-író programmal ki lehet írni a fájlt.
Fontos hogy ne írjuk a lemezt 4x-8x sebességnél gyorsabban!

A játék elindítása
A Soft moddos memórikártyát a második csatlakozóba kell helyezni
még a gép bekapcsolása elõtt.
Bekapcsoláskor nem fog látszani a Sony logó helyette a Free MC Boot
logója majd az ESR menüje látszik ahol a Launch CDVD menüpontra egy „x” gombnyomás szükséges, ezután elindul a játék.
A Soft moddos memóriakártyára lehet játékállást menteni, de ekkor
elõfordulhat, hogy valaki tévedésbõl letörli. Természetesen kellõ
körültekintéssel használható játékmentés tárolására a memóriakártya.

100%-an működőképes!!!
Azoknak is ajánlom akiknek már esetleg chippelt a gépe mert kényelmesen menübõl indítható extra funkciókat tartalmaz. Lényegébe teljeskörû szórakoztató központtá varázsolja a konzolt egy fejlett MediaPlayer résszel ami a manapság használatos médiaformátumokat támogatja!
A program azon kívül hogy futtatja a másolt játékot, tartalmaz még
- mediaplayert (divx; xvid; mp3; jpg; stb.)
- HD loadert (játékok futtatása merevlemezről, csak vastag gépen mûködik adapterrel)
- File kezelőt (különböző file műveletek memóriakártyák, merevlemezek, USB-s eszközök közt)


Leírás és programok letöltése:
http://data.hu/get/3127802/PS2_SoftMod.phenom.rar

56 megjegyzés:

  1. Helloo!
    Csak azt szeretném kérdezni hogy hogyan csatlakoztassam a kártyát a géphez.
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Beteszed a PS2 memkari foglalatába.

    VálaszTörlés
  3. Ahhh.. Nagyon köszönöm a leírást, meg a programokat!:)

    De az ember honnan szerezzen egy chipelt PS2-őt, amikor most akarjuk megvenni életünk első PS2jét? :( De kár... azt hittem ez csak simán működik egy teljesen újon is...

    De még egyszer köszi, nagyon hasznos volt.

    VálaszTörlés
  4. ez nem teszi tönkre a chipplet PS2-őőt?:O

    VálaszTörlés
  5. NEM TESZI TÖNKRE, mivel nem csinál semmit sem a géppel, csak egy boot cd segítségével készítesz egy memóriakártyát. Röviden ennyi.
    SŐT! AJÁNLOTT CHIPELT PS2 MELLÉ IS KÉSZÍTENI, MIVEL SOK HASZNOS FUNKCIÓVAL BŐVÍTI A RENDSZERT.

    VálaszTörlés
  6. hazilag nem lehet egy ilyen softmode kartyat kesziteni?

    VálaszTörlés
  7. Ugye ez nem volt komoly kérdés? :) Pont picit feljebb van leírva: ez házilag elkészíthető :)

    VálaszTörlés
  8. nem tudnád megadni a msn cimedet

    VálaszTörlés
  9. szopo majom válszolj

    VálaszTörlés
  10. valakinek ilyen mcbootkártyája nincs elfekvőben?

    VálaszTörlés
  11. hogy kell felrakni a progit? előre is köszi

    VálaszTörlés
  12. Megcsináltam a progit behozza a ps-en amikor bekapcsolom csak nem olvassa be a játékot. azt írja h the disc could not be read.
    És a játékotis úgy írtam ki ahogy kell

    VálaszTörlés
  13. és a memóriakártyára hogy kerül rá az a bizonyos program?

    VálaszTörlés
  14. vettem a neten egy softmodos kártyát. de a lényeg az hogy nem müködik mert ha berakom minden marad a régiben ha megnyitom a kártyát van 4 fájl rajta köztük ez a free mc boot de mégse indul. kel még valamit telepiteni mielőtt indito mert most ez ki tolt velem de nagyon

    VálaszTörlés
  15. sok helyen olvastam hogy magától kellene müködni de ez nem hajlandó. mitcsináljak adjatok tanácsot. előre is köszi

    VálaszTörlés
  16. Megköszönném ha valaki segítene ebben a softmodos dologban :) am mindenkinek boldog és békés ünnepeket

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok.

    El akadtam a Magyarítással.

    Nekem a gépemmel volt softmodom.
    Magyarításkor minden ment amit írtál,csak az MCO
    könyvtárban,nem találtam sz sms könyvtárat,így el akadtam.

    Tud valaki segíteni?

    Kösziöszi.

    VálaszTörlés
  18. Szia.
    A ps2 memória kártyára hogyan lehet rárakni a letöltött programot.

    VálaszTörlés
  19. szia
    csak azt szeretném kérdezni hogy ha a ps2-öm nincs csipelve akor a pendrive-ot fel kelene ismernie
    elöre is köszi

    VálaszTörlés
  20. hali mindenki ;)

    a leírás tökéletesen elmond mindent:
    kell 1 chippelt (vagy softmod mem)(felétlenül kell mert a alap ps se a pendrivet nem ismeri fel se a írott lemezt)
    láttam más forumokba hogy a slot2-be jobban működik a softmod(de csak olvastam, én is softmodolás előtt állok:D)

    jobban megéri saját kezüleg csinálni mert 1 ismerősödnek tuti van 1 chippel/modolt ps2-je aki bele is egyezne a műveletbe és az teljesen ingyenes, és ha neten/személyesen veszed akkor pénzbe kerül és ráadásul nem 100% hogy működik. Remélem segítettem néhány induló ps2 használónak. Üdv.: Névtelen1 :D

    VálaszTörlés
  21. kösz a hasznos leirást meg is tákolom, hozzá álláskérdése ha valaki re veti az agyát meg magát úgy is meg tudja csinálni, én még el se kezdtem de már tudom h jó lesz nah köszi pacsi.:):)

    VálaszTörlés
  22. helo zoli vagyok mert vetem ps2 rata van chippel és frre mcboot memory 8mb és betetem usb-re ps-net elititja lemezre és be jőt utána ki vetem lemez és ujat intint ps2 nincs rajta memory 8mb szé kapcsolna.kőszőnőm

    VálaszTörlés
  23. Névtelen2012. július 21. 5:29
    =====>
    Szábusz ! PS2 ? Nincsen !Zoli vagyok mert vettem ps2 rata chippet ! USB-re ? PS-net elititja lemezre ! 8mb szé kapcsolna.kőszőnőm Menj innen hülye köcsög !

    =DDD

    Hááá látod ! LEVÉL !!! Kaptáá levelet !!! =DD

    VálaszTörlés
  24. te hallod...engem megfogtál...a ps2-m nem flashelt...a memkarira hogy rakom rá a modot?

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Valaki tudna neke segíteni BP.-n? Ma elővettem a Ps2-t mert megszereztem a Contra nevü játékot! Bekapcsoltam és nem jött be a Free MC Boot! A ps2 nem chippelt! Kivettem a memória karit -visszatettem de semmi! Aztán eszembe jutott hogy a nyáron kivettem a mem.karit és átraktam egy ps1-be! Lehet akkor történt vele valami?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa tènyleg emlèkszem màr ..igen vèletlen letöröltem amikor àthoztad pistihez...Szerinted honnan kène tudnuk hülye!!!tied a gèp te neked kell tudni....öcsèm..ilyen embereket.....

      Törlés
  26. sziaasztok nekem is kéne ilyen kártya halehet mert érdekel de nagyon

    VálaszTörlés
  27. valaki adojon egy elérhetöségetezzel kapcsolatban joe-g90@freemail.hu

    VálaszTörlés
  28. elöre is köszike

    VálaszTörlés
  29. Ha most veszek egy ps2őt a boltba azzal is meg lehet csinálni ezt???

    VálaszTörlés
  30. Hello Nekem is Ps2-tőm van s nekem sincs ki Csippevel ugye olvastam hogy így egyszerűbb az lenne a kérdésem ha én letöltöm s rá teszem egy Dvd-CD-re s ugy teszem fel a memoria Kártyára ugy is sikerülne h mennyen az írott játék s előre is köszi

    VálaszTörlés
  31. Válaszok
    1. Ha egy kicsit feljebb tekersz, meglátod. De itt van:

      http://data.hu/get/3127802/PS2_SoftMod.phenom.rar

      Törlés
  32. Tökéletesen működik! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  33. Néhány észrevétel:

    - újraírható lemez nem fog működni (tehát semmit se írj ilyen lemezre),
    - nálam a "+"-os lemezek akadnak, a "-"-osak tökéletesen futnak,
    - a kiírt játékok nem indulnak el maguktól, a menüben található "Launch CDVD" opcióval indíthatók,
    - az ESR nevű programot MINDIG használjátok, mielőtt kiírjátok a játékokat,
    - az ESR-rel patchelt játékok NEM működnek chippelt gépen, csak softmod alatt

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok,azt szeretném megtudni megcsináltam a kártyát úgy ahogy le van írva,beleteszem a gépbe és semmi,ha megnyitom a kártya menüét ott jelzi a free mc boot progit mitől lehet ez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán, ha rákattintanál......

      Törlés
  35. Helo.Ez a mod jó 90004 8c 2.00-ás bios géphez?

    VálaszTörlés
  36. láttam már pár ember kérdezte de nincs rá válasz.
    Valaki mondja már meg hogy hogyab rakom rá a gépről a kártyára a programot??
    kell vmi átalakító hozzá? vagy mi?

    VálaszTörlés
  37. Hali! fat SCPH-30004 (nincs R utána) géppel működhet?

    VálaszTörlés
  38. sziasztok és ha nincs cipelt gép em akkor hogy tudom megcsinálni a softmodolt rárakni a memoria kártyára irtátok hogy pendráj de valaki irta hogy azt se olvasa be akkor mitt csináljak

    VálaszTörlés
  39. nekem is ez a hiba de nekem nem 8 mb os memoria kátyám van hanem 128 mb os

    VálaszTörlés
  40. Hali, multkor vettem egy softmodolt mem karit eredeti sony 8mb.. és betettem a gépbe de nem inditja a menüt teljes sötétség van, viszont a karin látom a 3 mappát.. mi a teendő valaki?

    VálaszTörlés
  41. ha nincs chiplet gépem akkor mire megyek ezzel?? semmire... mértnem tudja vki felrakni a teljes, softmoddolt kari mappáit?

    VálaszTörlés
  42. ps2 usb-re szeretném menteni a játékot de nincsen memo kártyám aszt hogyan lehet

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok nem tudjátok miért van az, hogy bármelyik játék amit letöltök, azt képtelen patchelni a program? Az összes azt írja ki, hogy ,,Couldn't open!" VAlahol olvastam, hogy bontsam ki winrarral aztán IMG burn-nel csinálják belőle ismér szabvány ISO fájlt. Eddig minden rendben volt, sikerült is patchelni, de miután kiírtam azt dobta a gép, hogy Unable to read. Pendrive-ra nem tudom hogyan kell felmásolni(mármint, hogy van-e valami különösebb trükkje). A parancssoros megoldás nem vezetett semmi eredményre, azt ne is írja senki.

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok Nekem azz lenne a problémám amikor be megyek a Mass könyvtárba furcsa irások vannak és abool nem lehet megkeresni a FREE_MCBOOT.ELF fájlt Mit tegyek ? Köszi elöre is

    VálaszTörlés
  45. kiírtam lemezre az indító fájlt és a többit felraktam pendrivera de amikor bekéne lépnem a mass könyvtárba akkor lefagy és semmire sem reagál amíg ki nem kapcsolom a gépet .. na, ilyenkor mi a teendő?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglehet, hogy 9-es szériájú a géped, míg ezek a mod-ok inkább a 7.-essel kezdődőekkel működnek. A gép alapmenüjében ( Kapcsold be lemez nélkül. ) megleled a system menü alatt.

      Törlés
  46. helo én kiirtam a progit amit kellett cdre és be se akarja olvasni akkor mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
  47. helló softmodos kártya készítéséhez csak csippelt ps2 jó, vagy jó hozzá egy sima is ami nincsen kicsippelve???

    VálaszTörlés
  48. Te idióta fasz 100x le van írva hogy CSIPPELT PS2 nélkül nem lehet nem tudod megcsinálni!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  49. hogyan kell akártyára rátenni a programokat valaki tudna ezzel segiteni

    VálaszTörlés